zondag 29 juli 2012

Shopstad afrader... Bataviastad

Ten eerste, het spijt me heel erg dat er gisteren geen artikel online is gekomen. Ik was bezig met een NOTW (Nails of the Week) en had flakies als topcoat, helaas kon je dat in geen enkel licht goed zien, maar ik denk dat het ook komt doordat ik een witte ondergrond heb. Maar ik vond dat het gewoon geen zin had om een NOTW te plaatsen zonder dat je echt duidelijk ziet wat ik allemaal op mijn nagels heb. Sorry, sorry, sorry.. =$

Maar nu even over het onderwerp van deze artikel. Shopstad afrader Bataviastad te Lelystad.
Bataviastad

Nou, waarom vind ik Bataviastad een afrader ?? Ik ben er vanochtend geweest. Ik wou gaan kijken voor kleding en schoenen. Bataviastad staat dan ook echt bekend om de vele aanbiedingen op merken zoals; Adidas, Nikes, Only, Converse, etc, etc. Ik dacht, hee, is handig !! Lekker nieuwe kleding scoren voor minder !! =D Maar nee, helaas.. Het zijn allemaal kleding enz. die uit de collectie zijn gehaald of van de collecties die een paar maanden en soms nog van een paar jaar (!!) oud zijn. Zo heb je van Converse niet de bekende All Stars met veel keus, maar met slechts enkele keuzes, waavan een deel voor de kleintjes onder ons zijn. Bij Vera Moda verkopen ze allemaal kleding voor in de winter. Maar ik wil dit er nog wel eventjes bij toevoegen; Dit is mijn persoonlijke mening. Ik vind de kleding en schoenen etc. niet echt bepaald mooi of nieuw of echt voor de zomer. Eerder voor de koude winter. Dit artikel is NIET om de winkels enz. af te kraken die de spullen in Bataviastad verkopen, maar eerder om mensen te waarschuwen voor een verspilling van geld om er naar toe te gaan en uiteindelijk weer zonder iets gekocht te hebben weer uit deze stad te lopen. ;)

Hoop dat ik jullie hiermee genoeg heb geïnformeerd en waarom ik Bataviastad nou afraad. =) Ik zie jullie weer een volgende keer !!

xLulu

P.S. Terwijl ik dit artikel aan het schrijven ben zit ik op de bank met m'n laptop op mijn schoot met een half oog naar de tv te kijken/luisteren. Ze zijn nu zoals jullie weten bezig met de Olympische Spelen in Londen. Op dit moment (15:00) zijn ze nu bezig met het wielrennen (of iets in die catagorie ;P) voor de vrouwen. =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten