vrijdag 27 juli 2012

Nagelswatches: Catrice 700 Birdy Reloaded! + NYC Matte Me Crazy matt topcoat

In dit artikel zien jullie de swatches van een mooie gele zomerse nagellakkleur van Catrice. Ik heb daarbij mijn nagels mat gemaakt met de matte topcoat van NYC Matte Me Crazy. Ik leg stap voor stap uit hoe ik het allemaal heb gedaan.
 Zo zijn mijn nagels dus voordat ik er iets op heb gedaan. By the way, ze zijn niet perfect :).
Hier heb ik een laagje basecoat van de HEMA op. Hij was best wel fijn en ik raad hem ook zeker aan. De prijs weet ik niet meer zeker, maar volgens mij was hij 2,30. Je kunt hem kopen bij de HEMA.
Hier heb ik twee laagjes Birdy Reloaded! op. En op mijn middelvinger en pink heb ik een laagje mat. Je kunt zelf kiezen wat je het mooist vind, maar persoonlijk vind ik het met de mat mooier. Ik heb er niets aan te merken. De nagellak kost 2,49 en is te koop bij de kruidvat en trekpleister.
Hier zijn mijn nagels dus gefinisht met een laagje matte me crazy van NYC. Hij heeft een goed effect en als je goed kijkt kan je op de vorige foto het verschil zien (qua glans). Het lakje kost 2,29 en is te koop bij kruidvat en trekpleister.
Deze lakjes heb ik allemaal gebruikt. Ik vind de kleur 700 Birdy Reloaded! een mooi kleurtje voor op mijn nagels in de zomer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik zie jullie weer in het volgende artikel. :)

Beyza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten