vrijdag 24 augustus 2012

Back to school #1: Mijn schoolboeken

Hooii ! Na een maandje er tussen uit geweest zijn en heb genoten van mijn vakantie die bijna afgelopen is, vanaf vandaag begin ik met de Back to School artikelen. Vandaag laat ik jullie mijn schoolboeken zien. En aangezien ik naar de 1e klas van de middelbare school ga, moest ik ze bestellen. In totaal heb ik 26 boeken en schriften gekregen.
De boeken
De schriften
Hier zien jullie de stapels. Ik heb boeken voor Engels, Duits, Frans, Latijn en Grieks. De overige vakken zijn voor wiskunde, biologie, geschiedenis, een basisboek, 2 boeken van ene Breingeheimen (Ik weet nu nog niet echt waar het voor is, maar dat zie ik wel op school =)) en aardrijkskunde


Hier zie je mijn boeken op een rijtje:
1.) Geschiedenis 2.) Basisboek 3.) Latijn 4.) Wiskunde 5.) Aardrijkskunde 6.) Engels 7.) Duits 8.) Frans 9.) Biologie 10.) Grieks


Hier zien jullie m'n (werk)schriften op een rijtje:
1.) Engels 2.) Frans 3.) Duits 4.) Geschiedenis 5.) Wiskunde 6.) Aardrijkskunde 7.) Muziek 8.) Latijn 9.) Biologie 10.) Breingeheimen (Sociale vaardigheden) 11.) Breingeheimen (Studievaardigheden)

En dit was een kijkje in mijn schoolboeken en schriften die ik aankomend schooljaar ga gebruiken, wat me wel is opgevallen is dat ik geen boeken of schriften heb voor Nederlands (?). Maar daar kom ik ook wel achter. Hoop dat jullie het leuk en interessant vonden en ik zie je weer in het volgende artikel !! =)

Lulu

P.S. Omdat ik er voor een tijdje uit ben geweest heb ik als cadeautje; vandaag komen er 3 artikelen online ! =D Doegg !! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten